naputoit.ee e-poe müügitingimused
Veebipoe naputoit.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Rubia OÜ (registrikood 14001701), asukohaga Uusmaa tee, Peetri, Rae vald, Harjumaa.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde ja ei sisalda käibemaksu.
Palun arvestage, et hinnale võib lisanduda tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, sisestades oma korrektsed isikuandmed, et saaksime kauba Teieni toimetada. Kinnitame, et hoiame Teie isikuandmete turvalisust.
Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Rubia OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Rubia OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Isikuandmete ankeedi täitmise järel tuleb valida sobiv pakiautomaadi asukoht kauba kättetoimetamiseks. Seejärel tuleb valida sobiv makseviis ning märkida, et olete tutvunud ja nõustute veebilehe müügitingimustega.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Saadame e-postiga kinnituse tellimuse tegemisest ning kuvame kinnituse tellimuse vastu võtmisest ka veebilehel.
Kohaletoimetamine
Veebipoest naputoit.ee tellitud kaupadele on hetkel võimalik valida kohaletoimetamine ainult Eesti piires. Kui soovite tellida kaupa välisriikidesse, siis kirjutage kadi@naputoit.ee.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Tellimisel korraga vähemalt 50€ eest, toimetame kauba kohale tasuta.
Virtuaalsete toodete (nt e-raamatu) kättesaamine:
Peale makse sooritamist naase tagasi naputoit.ee veebilehele (oluline on vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde” ja saad e-raamatu otse lehelt läbi unikaalse veebilingi alla laadida (link saadetakse alati koheselt peale makset ka e-mailile).
Kui tellimuse kinnitus hiljemalt 2 tunni jooksul meilile ei saabu või tekib muid takistusi, võta julgesti ühendust meili teel kadi@naputoit.ee.
Taganemisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kehti virtuaalsete toodete puhul (näiteks e-raamat). Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks palume esitada meile tagastamisavalduse aadressile kadi@naputoit.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Tagastusvormi leiate sellelt lingilt.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
Ostja peab kauba tagastama e-kirja saatmisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile kadi@naputoit.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Isikuandmete töötlemine
Veebipood töötleb Teie isikuandmeid müügilepingu täitmiseks ja ka meie õigustatud huvi alusel. Palun tutvuge meie andmekaitsetingimustega, kus oleme detailselt kirjeldanud meie õiguseid, kohustusi ja vastutust ning Teie õiguseid seonduvalt Teie isikuandmetega.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile kadi@naputoit.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.